Takımınız Yenildiğinde Söyleyebileceğiniz 5 Altın Bahane

  
YUSUF

TAKIMINIZ YENİLDİĞİNDE SÖYLEYEBİLECEĞİNİZ 5 ALTIN BAHANE

1) Maçın ortasında sahaya sis attınız lan.

YUSUF

Olum tam toparlandık sizin kaleye yağmur gibi yağıyoruz resmen sahaya sis attınız lan. Baştan konuşmadık mı sahaya sis atmak yasak diye!

2) Hayal ettiğimizi sahaya yansıtamadık.

e2

Eğer ne hayal ettniz lan sanki diye ters bir soru gelirse , hayal alemi bu parayla düzmüyoruz ya kadroyu ahada hayalimizdeki kadro bu .

3) O penaltı penaltımı şimdi hacı yani.

e3

Pozisyonun ne olduğu asla fark etmez, biz yenildik başkan, demekki o penaltııı panaltı değilll noktaaa.

4) Hücüm hattında istediğimiz gibi çoğalamadık.

e4

Eveeet , tamam, belki hücüm hattında çoğalmakta olan hayalimiz çok yüksek seviyelerde olabilir ama olsun yani o seviye de çoğalamadık, ondan yenildik ondan. Kesin yani galiba.

 

5) Ben o hakemi hakem yapanın var ya taaaa….

e5

İşteeee en son ve en sağlam kozumuz burda içimizde ne öfke, ne sinir, ne kin duygusu varsa hepsini kusabiliriz. Atış serbest, unutmayın biz yenildik kesin ortamda adaletsiz bir şeyler var yoksa böyle bir şey olabilir mi? yok yaa imkanı yoook.


Haberle ilgili tribünde lafla

Benzer Yazılar

“Takımınız Yenildiğinde Söyleyebileceğiniz 5 Altın Bahane” için 1 Yorum

Bir Cevap Yazın

Yorum yapabilmeniz için giriş yapmalısınız

TOP
This site uses XenWord.